Translate

пятница, 8 ноября 2013 г.

Відстрілялася)

ну що ж на цьому тижні я відстрілялася ) 7.11.13 . Я провела урок з теми «не з іменником " , до мене на урок прийшли дівчатка з моєї групи , чекаю їх коментарі з проведеного уроку ) Мені дуже сподобалася активність учнів , і їх віддача на уроці . Вчителька зробила мені зауваження , з приводу моєї неуважності ( не помітила помилку , допущену ученицею на дошці ) , але сьогодні ( 8.11.13 ) я її виправила . Сьогодні я провела урок за темою " Написання прізвіщ , імен та імен по-батькові " , учні і вчителька залишилися задоволені моєю роботою і я з гарним настроєм пішла зі школи) )
конспекти уроків 7.11.13 та 8.11.13

4 комментария:

  1. Наталко, те що я змогла подивитися - урок за 4 курс. А де за цей рік. https://docs.google.com/document/d/1Vc3sukZUlV8RrWT3yJvPwCi5ae6xfFakJ9hBZccWlcQ/edit
    Щось ви не те намагаєтеся показати

    ОтветитьУдалить
  2. Наталко, пройшло два дні після нашої останньої зустрічі. Де висновки після проведених уроків та уроків-спостережень. Де ЩОДЕННА рефлексія????

    ОтветитьУдалить
  3. Коли ми побачимо КОНСПЕКТИ та САМОАНАЛІЗИ, ВИСНОВКИ після уроків-СПОСТЕРЕЖЕНЬ?

    ОтветитьУдалить